HUISSTIJL

Word ‘top of mind’ bij je doelgroep. De eerste stap: voer een huisstijl die krachtig en herkenbaar is en stabiliteit uitstraalt. Een kritische blik, passend redesign of geheel nieuw ontwerp nodig? Wij helpen jou met het creëren van een huisstijl inclusief logo, visitekaartjes, typografie en kleurgebruik. Kortom een huisstijl die de identiteit van jouw organisatie uitdraagt.

  • Maakt jouw organisatie herkenbaar

  • Zorgt voor vertrouwen

  • Onderscheid je van de concurrent

  • Creëert verwachtingen

GRATIS ADVIES!

Iedere organisatie is uniek, daarom denken wij graag met je mee. Hoe kunnen we helpen?

WAAROM EEN HUISSTIJL?

Een krachtige huisstijl die de identiteit van jouw organisatie weergeeft helpt bij het opbouwen een goed en professioneel imago. Daarnaast creëert een huisstijl herkenbaarheid en het zorgt voor onderscheid tussen jou en je concurrenten. Daarom is het goed om na te denken wie je bent en wat je als organisatie doet. Het vormgeven van deze beslissingen creëert een herkenbare formule die je vervolgens doorvoert in de bedrijfsnaam, logo, typografie en visuele uitingen. Een huisstijl die perfect bij jouw organisatie past wekt vertrouwen bij de klant.

WAT GAAN WE DOEN

  • Organisatie onderzoeken 

  • Wensen in kaart brengen

  • 3 concepten ontwerpen

  • Niet tevreden? Dan gaan we terug naar de tekentafel!

  • Gekozen concept uitwerken

  • Huisstijlhandboek ontwikkelen

  • Presenteren bij jou op locatie

CASES WAAR WIJ TROTS OP ZIJN

Meer laden

ONZE WERKWIJZE

Iedere organisatie is uniek, daarom denken wij graag met je mee. We nemen de tijd om jouw vraag helder te krijgen en zullen onze aanpak altijd afstemmen op jouw wensen. Bekijk hieronder hoe wij te werk gaan.

1. INVENTARISATIE

In een inventarisatiegesprek willen wij alles weten van jouw organisatie, identiteit, doelgroep en doelen. We verzamelen alle relevante gegevens die nodig zijn om een passende huisstijl te kunnen ontwikkelen. Daarnaast brengen we jouw wensen in kaart.

2. CREATIEF CONCEPT

We gaan naar de tekentafel om jouw idee uit te werken naar 3 concepten. Deze concepten zullen we vervolgens aan je presenteren. Ben je niet tevreden na de conceptfase? Dan gaan wij vrijblijvend terug naar de naar tekentafel! Een huisstijl moet tenslotte goed aanvoelen en jouw de identiteit van jouw organisatie uitdragen.

3. ONTWIKKELING EN DOORVOERING

Nadat eventuele feedback is doorgevoerd en een concept is gekozen, is het tijd voor de ontwikkeling van het concept. De kleuren zijn bepaald, het lettertype is vastgesteld en het logo wordt ontwikkelt. Aan de hand van jouw wensen, voeren we ook de huisstijl door in de middelen die de huisstijl uitdragen, zoals visitekaartjes, briefpapier enzovoorts.

4. PUNTJES OP DE I

We begrijpen dat er altijd ruimte moet zijn voor feedback en puntjes op de i! Daarom maken we graag tijd voor een feedbackgesprek, waarin we de huisstijl zullen doornemen. Samen gaan we voor het beste eindresultaat!

5. HUISSTIJLHANDBOEK

In de laatste fase werkt Bluro jouw nieuwe huisstijl uit in een huisstijlhandboek, waarna we het eindresultaat bij jouw op locatie (aan alle medewerkers) presenteren. Het huisstijlhandboek creëert intern draagvlak en geeft jou en je medewerkers handvatten om de huisstijl op een correcte wijze te gebruiken. Het resultaat? Een krachtige en consistente presentatie naar jouw doelgroep!

GRATIS HUISSTIJLHANDBOEK ONTVANGEN?

Wanneer je Bluro jouw huisstijl laat ontwerpen inclusief logo, typografie, kleurgebruik en visitekaartjes dan ontvang je een gratis huisstijlhandboek t.w.v. €500,-.

Bobbie Heijneman

ONZE KLANTEN OVER BLURO

“BLURO heeft voor ons een strategisch marketingplan ontwikkeld en op basis van een jaarplanning promoten zij onze nieuwe producten/diensten. Het afgelopen jaar heeft BLURO twee nieuwe websites voor ons ontwikkeld, de algemene website en één speciaal voor werkplekleren. BLURO is een flexibele partner in de uitvoer en houdt zicht op de lange termijn. Daarbij zijn ze schrikbarend grappig.”

RICHARD HUURMAN, Cbt

“Marketing is meer dan zichtbaarheid en vindbaarheid. BLURO heeft Eureka door haar planmatige en praktische aanpak weten te ontwikkelen tot het merk dat we nu zijn. En op dat merk, zijn we trots!”

STEFAN JONGENBURGER, Eureka Examens

“BLURO heeft goede SEO-vriendelijke websiteteksten geschreven en wist de gewenste tone-of-voice door te voeren, zodat de website echt onze identiteit weergeeft.”

ROBERT KRAAIJENZANG, Prodeta

“Ik ben erg tevreden over de website die Bluro voor mij heeft ontwikkeld. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, daarnaast durven zij ook met eigen ideeën te komen en je zo te helpen naar een goed eindresultaat. De Instagram koppeling hebben zij mij dan ook aangeraden, super handig en geeft een actueel beeld. Het is een mooie en overzichtelijk website geworden. Ik ben blij met het resultaat.”

LYNN VAN DUREN, Sweets by Lynn